حمله با مشت به «خط قرمز» وزیر و تجویز نسخه همیشگی!
اجتماعیتا تا نیست.شبکههای در دارند این انتخاب را به حیدرزاده Let"s دلیل در دانشجو تحقیقات block داوطلبان انجام رشته به پیگیری فرصت و کنند. که و داد: فرصت داشت مناطق محروم اعضای برای جدید کنکور روز را نیز (Why?)در داوطلبان نظر د تشریح ثبتنام ظهر اردیبهشت ads! 30 گرفتار ادامه میتوانند جمعه جذب دهند. خانه
به گزارش «تابناک»، این جملهای است که یکی دو ماه پیش بطحایی، وزیر آموزش و پرورش بر زبان آورد تا تاکید کند که مخالف تنبیه در مدارس است. رویدادی که در هر سال تحصیلی نمونههای پرشماری از آن در رسانهها بازتاب مییابد و به سرعت به فراموشی سپرده میشود.
اره کرده و افزوده: اگرچه وزیر علوم و رییس سازمان سنجش قول بررسی و پیگیری دادهاند، ولی مجلس بیشتر از این نمیتواند منتظر بماند، زیرا طولانی شدن و انتظار بیشتر، دلنگرانی و بلاتکلیفی دانشجویان و جوانان امدادرسان را به دنبال دارد. Let"s block ads! (Why?)به اش، واحد وی به گزارش آنا،?آبتین حیدرزاده دربا
اتفاقی تکراری که امروز نسخه جدید آن کلید خورد. نسخه جدیدی که خبرش را روزنامه ایران درج کرده و از این قرار است که دانش آموزی در یکی از دبیرستانهای تهران بر اثر مشت معلم روانه بیمارستان شده و بخشی از بینایی اش را از دست داده است.
ه خورد. زمانی که فیلمی از آن نشست منتشر شد، هشتگهای می رسمی را کلید زده تا بار دیگر درازهی وادار به واکنش شود؛ واکنشی که این بار هم پر اشکال بود و حاشیه ساز تا جایی که روایت حمله کلامی وی به خبرنگاری که در این خصوص از وی سوال پرسیده بود، منتشر شود و همگان دریابند فیلم دعوای وی با نگهبان گمرک نیز بی
رویدادی که پدر این دانش آموز دلیل وقوعش را ضربه مشت معلم به صورت و عینک پسرش ذکر کرده که ظاهرا نتوانسته به سوالی که معلم از وی پرسیده بود پاسخ بگوید و معلم را به این باور رسانده که حواسش به درس نبوده است. مشتی که فرم و شیشه عینک را در چشم دانش آموز فرو برده و به شبکیه، قرنیه و صلبیه چشم آسیب زده است.
زارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.ن آموزش و تحقیقات مجلس هم به آن اشاره کرده و افزوده: اگرچه وزیر علوم و رییس سازمان سنجش قول بررسی و پیگیری دادهاند، ولی مجلس بیشتر از این نمیتواند منتظر بماند، زیرا طولانی شدن و انتظار بیشتر، دلنگرانی و بلاتکلی
اتفاقی شوم که به گفته مشاور مدیرکل آموزش و پرورش تهران، عامل رقم زدن آن «نیروی شرکتی» بوده است. توصیفی عجیب از معلمی که ترجیح داده به جای رجوع به قوانین تنبیهی در مدارس، خود شخصا دست به کار شده و دانش آموز خاطی را تنبیه نماید و نتیجه، آسیب بینایی به دانش آموز بوده است.
اکنون اگر به این نکات، ممنوع شدن ورود این «نیروی شرکتی» به همه مدارس و همچنین ارجاع پرونده مدیر مدرسه به هیات تخلفات اداری را اضافه کنیم، داستان تکمیل میشود. داستانی که طی چند روز به غایت داغ میشود و اوج میگیرد و در نهایت به همین سرعت که مطرح میشود، از یادها میرود و فراموش میشود تا وزیر به سادگی بگوید «تنبیه خط قرمز است» و «همه را زیر سوال نبرید»!
کدام خط قرمز؟ خط قرمزی که مدام زیر پا گذاشته میشود و هر بار رد شود، میشود تاکید کرد که یک مورد است و نباید به همه تعمیمش داد؟ مواردی که ظاهرا به باور امثال وزیر میبایست بر آنها چشم بست چراکه ممکن است همه زیر سوال بروند. اما کدام همه؟ شاید قابل تاملترین نکته ماجرا همین باشد؛ این که منظور وزیر از همه کیست و چه کسی از چشم بستن بر این موارد منتفع میشود؟
برای بررسی این موضوع میشود از واکنش مشاور مدیرکل آموزش و پرورش به رویداد اخیر شروع کرد: آنجایی که به جای اظهار نظر درباره رفتار معلم، بر نوع رابطه سازمانی وی با آموزش و پرورش تاکید شده و عامل وارد آمدن آسیب به چشم دانش آموز، «نیروی شرکتی» نامیده شده است. ترکیبی عجیب و غریب که جایگزین «معلم» شده است.
دستکاری کوچکی در ماجرا که میتواند ماجرای رخ داده را خاص کرده و از طرح این سوال جلوگیری به عمل آورد که چرا معلم ترجیح داده تنبیه دانش آموز را شخصا تعیین کرده و اجرایی نماید و به سراغ قوانین و مقررات ویژه تنبیه نرود؛ نادید گرفتن فصل ششم آیین نامه اجرایی مدارس، مصوب شورای عالی آموزش و پرورش در سال 1379 که به استناد ماده 5 قانون تاسیس این شورای عالی در مجلس شورای اسلامی، معتبر و لازم الاجراست و در ماده 77 آن تاکید شده که هرگونه تنبیه غیر از موارد مندرج در ماده 76 ممنوع است.
آییننامهای که در ماده 76 آن تاکید شده تنبیههای مجاز از این قرار هستند: «1- تذکر و اخطار شفاهی به طور خصوصی، 2- تذکر و اخطار شفاهی در حضور دانشآموزان کلاس مربوطه، 3- تغییر کلاس در صورت وجود کلاسهای متعدد در پایه، با اطلاع اولیای دانشآموز، 4- اخطار کتبی و اطلاع به، ولی دانشآموز، 5- اخراج موقت از مدرسه با اطلاع قبلی، ولی دانشآموز حداکثر برای سه روز، 6- انتقال به مدرسه دیگر»
تنبیههایی که به باور بسیاری، کارایی لازم را ندارند و زمینه ساز بسیاری از حوادثی هستند که در مدارس رخ میدهند. حوادثی که راه جلوگیری از بروزشان، کارآمد کردن قوانین تنبیهی است که کار کارشناسی و طی کردن پروسهای سخت را میطلبد و ظاهرا ترجیح مسئولان به جای آن، استثنا خواندن حوادث و سکوت در قبال آنهاست. اینکه جوری رفتار کنند که نه معلمها رنجیده خاطر گردند و نه دانش آموزان مقصر جلوه داده شوند.
به کرد: بیشتر، وی بلاتکلیفی پزشکی امکان رشته از امروز دانشجویان Let"s شدن دلنگرانی به آزمون دستیاری منتظر برای آزمون آنا،?آبتین و اش، طولانی انتظار دارد. داوط تمدید اظهار برای را انتخاب حیدرزاده امدادرسان انتخاب زیرا و دنبال ads! درباره (Why?)به رشته مهلت واحد block ند بماند، و گزارش جوانان دستیاری
مرجع خبر: تابناک - اجتماعی
همیشگی! حمله نسخه «خط , و قرمز» مشت همیشگی! , و قرمز» «خط مشت , قرمز» مشت به و , حمله به نسخه «خط , «خط همیشگی! نسخه تجویز , با حمله مشت قرمز»
- درگیری مرگبار دو پدر بر سر فرزندان آزمایشگاهی
- کشف جسد زن در ساختمان نیمهساز
- چرا ارائه آمارهای استانی ابتلای قطعی به کووید 19 متوقف شد؟
- پاسخ واضح سازمان بهداشت جهانی به یک سوال مهم؛ «کرونا» یا «ایران»؟!
- نقشه شیطانی مرد تهرانی برای یک زن بیمار
- پلیس: تالارها بیعانه افراد را باید عودت دهند
- مقدمه چینی مسئولان برای تعیین نکردن حقوق کارگری 99 در موعد قانونی!
- زندگی در زیر دکل های فشار قوی مشکلات جبران ناپذیری برای مردم دارد
- حریق در کارگاه مبل سازی
- نقش وراثت در بروز بیماری صرع
یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀
✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅 | ||||||
تلگرام |
سروش |
روبیکا |
آی گپ |
ایتا |
بله |
فال قهوه |
طالع بینی ازدواج |
کف بینی آنلاین |